שאלות ותשובות

אנחנו כאן כדי לעשות לך את החיים פשוטים 🌿

ריכזנו עבורך את כל השאלות שהכי הרבה שואלים אותנו – כדי שלא תצטרכי לחכות לתשובה.

 


 

🚚 משלוחים


תוך כמה זמן זה מגיע?

אנחנו דואגים שההזמנה תצא מהמחסן עד 3 ימי עסקים, אבל ברוב המקרים תגיע אלייך כבר תוך יום־יומיים.


אפשר לאסוף בעצמי?

כרגע לא – כל החבילות נשלחות עם שליח עד הבית.


איך אני עוקבת אחרי החבילה?

תקבלי הודעת SMS עם קישור למעקב אונליין ברגע שהחבילה יוצאת לדרך.

 


 

💳 תשלום

 

איך אפשר לשלם?

באמצעות כרטיסי אשראי, Apple Pay, Google Pay ואפילו העברה בנקאית.


זה באמת מאובטח?

לגמרי ✅ האתר שלנו מאובטח ב־SSL וכל הפרטים האישיים שלך שמורים.

 


 

🔄 החזרות והחלפות

 

אפשר להחזיר או להחליף?

כן! יש לך 14 ימים להחזיר או להחליף כל מוצר, כל עוד הוא באריזה המקורית ולא נעשה בו שימוש.


איך מקבלים את הכסף חזרה?

אחרי שהמוצר חוזר אלינו ונבדק, ההחזר מתבצע לאמצעי התשלום ששילמת איתו – עד 7 ימי עסקים.

 


 

🛏️ המוצרים שלנו

 

מאילו חומרים זה עשוי?

אנחנו עובדים עם כותנה מצרית, כותנה אורגנית ובמבוק איכותי – בדים טבעיים שנשמרים לאורך זמן.


איך מכבסים?

לרוב ב־40 מעלות, בלי מלבינים ובלי ייבוש בשמש ישירה. אבל תמיד כדאי להציץ בתווית שעל המוצר.

 


 

📞 שירות לקוחות

 

ומה אם לא מצאתי פה תשובה?

אין בעיה! אנחנו זמינים בשבילך:

📩 support@didi-home.co.il

📞 03-1234567

או דרך טופס יצירת הקשר באתר.